Twitter icoon
Banner afbeelding

Nieuws

Telefooncentrale wachtrij presentatie met Coligo QBOARD

Met Coligo QBOARD heb je in één oogslag zicht op de telefooncentrale wachtrij binnen je organisatie. Ideaal om binnen een afdeling op een groot scherm te tonen, zodat je exact weet welke medewerkers zijn aangemeld, in gesprek zijn en hoeveel gesprekken er in de wachtrij hebben plaatsgenomen.

Coligo QBOARD is standaard en kosteloos beschikbaar voor elke Hosted v3 en Hosted Mobiel v3 gebruiker. Via qboard.coligo.com kunnen deze gebruikers inloggen met hun standaard inloggegevens en vervolgens verschillende zaken instellen. Hoe het werkt? Check gauw onderstaande afbeeldingen met informatie.

Telefooncentrale wachtrij

Met Coligo QBOARD kun je via instellingen opgeven welke telefooncentrale wachtrij getoond wordt in het overzicht (1). Onder deze wachtrij zie je exact welke medewerkers er zijn aangemeld en wel/niet in gesprek zijn. De kleuren van de wachtrijen corresponderen met de drukte. Zo kun je bijvoorbeeld via instellingen opgeven dat de wachtrij geel moet kleuren indien >50% van de medewerkers in gesprek zijn en rood wanneer alle medewerkers in gesprek zijn. Indien deze rood is zie je onderin een getal staan (2) hoeveel bellers er hebben plaatsgenomen en hoe lang de langst wachtende hierin zit.

telefooncentrale wachtrij

 

Via Queue Select kun je opgeven welke telefooncentrale wachtrij je wilt tonen (3) en via Settings kun je aangeven op hoeveel % de telefooncentrale wachtrij geel of rood moet tonen (4), aangeven of je het totaal aantal gesprekken wilt tonen als getal (zie afbeelding hierboven) of in detail per beller (5) en kun je daarnaast opgeven na hoeveel seconden de tegel van de beller rood moet kleuren (6).

Mocht u vragen, neemt u dan contact op met Hans Gründemann van VM1.

Tags: , ,

Comments are closed.

UW VOORDELEN OP EEN RIJTJE

  • Behoud van kwaliteit bij overstap.
  • GEEN investering of startkosten.
  • Volledig geautomatiseerd overstapproces.
  • Geschikt voor alle telefooncentrales en lijntypen.
  • Ook bij meer dan één vestiging interessant.
  • Besparen op uw huidige telefoniekosten.
  • Kostenspecificatie op één factuur.
  • Goede basis voor opstap naar VoIP-telefonie.

MEER WETEN?

Vul dan onderstaande uw gegevens in, zodat
wij met u een afspraak kunnen inplannen:

Of bel voor meer informatie: 040 7676 275