Klantcases - 2Support

2Support tevreden met VoIP telefooncentrale van VM1

Tegenwoordig kunnen bedrijven niet meer zonder goede telefonische en digitale bereikbaarheid. Daarom biedt VM1 revolutionaire vast-mobiel oplossingen aan voor uiteenlopende bedrijven. Eén daarvan is 2Support in Eindhoven.

2Support bevindt zich in het bedrijfsverzamelgebouw Interesting Office aan de Parklaan in Eindhoven. Directeur Jolanda Hellings vertelt vol trots dat haar bedrijf 2Support in 2019 alweer 20 jaar bestond. “Wij leveren management- en secretariële ondersteuning aan het midden- en kleinbedrijf. Denk hierbij aan het beantwoorden van telefoontjes en e-mails, agendabeheer, notuleren en archivering.” Van het bedrijfsverzamelgebouw is 2Support tevens de locatiemanager. “De klant staat bij ons op nummer 1 en daarom passen wij onze werkwijze altijd aan de klant aan”, aldus Jolanda.

Behoefte aan snelle bereikbaarheid

2Support kan niet zonder een snel en goed werkende telefooncentrale. Daarin lag een uitdaging volgens Jolanda: “De functionaliteit van onze oude telefooncentrale was te beperkt. We waren écht toe aan moderne apparatuur, waarin wijzelf telefoonnummers kunnen toevoegen of een tijdsturing kunnen aanbrengen. Ook het overschakelen van dag- naar nachtstand vinden we belangrijk en zodoende hebben we contact gelegd met VM1”. Jolanda vindt het prettig om de vrijheid te hebben zelf dingen te regelen en zocht een telefooncentrale waar zij zelfstandig alles naar wens kan inrichten.

Jolanda Hellings van 2Support

Nieuwe telefooncentrale
“VM1 heeft voor een zorgeloze omzetting vawn telefoons en apparatuur gezorgd, waardoor onze ‘achtervang’ op het vlak van bereikbaarheid intact blijft”, vertelt Jolanda. “Met de nieuwe telefooncentrale hebben wij een praktische oplossing waarmee elke klant een eigen en direct telefoonnummer krijgt, zodat wij soepel naar hen kunnen doorschakelen”. Jolanda benoemt dat dit de verdere afhandeling door 2Support alleen maar vergemakkelijkt. Bovendien gelden er geen doorschakelkosten op het moment dat hun klanten op hetzelfde telefonieplatform zitten.

Voordelen
De nieuwe telefooncentrale biedt 2Support volledig de mogelijkheid om alle toepassingen naar eigen wens en idee te regelen. “Het is voor ons essentieel dat wij gesprekken kunnen registreren”, geeft Jolanda aan. “Op dit moment kunnen wij met behulp van macro’s in Excel de rapportages voor onze klanten verzorgen, wat ons een schat aan informatie geeft. Denk bijvoorbeeld aan de kosten die we hebben gemaakt, de hoeveelheid gesprekken die we voerden en hoe vaak we doorverbonden”. 2Support maakt ook gebruik van gespreksopnames, ten behoeve van verslaglegging en het vastleggen van het uitgevoerde werk. Jolanda gaat enthousiast verder: “Ik vind het vooral ideaal dat je gemakkelijk gesprekken kunt terugluisteren”.

Gebruiksvriendelijk
Daarnaast vindt Jolanda de telefoontoestellen die bij de centrale horen, heel gebruiksvriendelijk en gemakkelijk in omgang. Zelf kan zij telefoonnummers uit het nummerblok van 2Support toekennen aan klanten, zonder dat zij hier de hulp van VM1 voor nodig heeft. ”In de 20 jaar dat 2Support bestaat, vind ik dit het beste platform toe nu toe”, zegt ze blij.

Waarom kiest 2Support voor VM1?
Jolanda heeft lovende woorden over de bereikbaarheid en de servicegerichtheid van VM1: “Ik hoef nooit lang te wachten, we hebben korte lijntjes met elkaar en VM1 schakelt altijd heel snel. Vooral het persoonlijk contact vind ik heel belangrijk. Eventuele problemen lost VM1 snel en adequaat op. Ik kan elk ander bedrijf een samenwerking met VM1 van harte aanbevelen!

Jan Smitzlaan 4g
5604 CD EINDHOVEN
040 – 767 62 75
info@vm1.nl
www.vm1.nl