Twitter icoon
Banner afbeelding

Huisartsen

Telefooncentrale in cloud voor huisartsenpraktijk

Voor elke huisartsenpraktijk is optimale bereikbaarheid enorm belangrijk. De Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV) eist niet voor niets dat u als huisarts binnen 30 seconden de spoedlijn opneemt en beantwoordt. Met een telefooncentrale in een digitale cloud bent u verzekerd van een uitstekende bereikbaarheid van zowel de spoedlijn als de hoofdlijn. Uw spoedlijn blijft overigens ook bij uitval van het internet altijd bereikbaar.

 

Meer informatie over telefonie voor huisartsen.

Vul onderstaande gegevens in om meer te weten te komen wat VM1 voor uw organisatie kan betekenen.



Voordelen cloud telefonie:

Om u ervan te overtuigen dat cloud telefonie dé oplossing is voor elke huisartspraktijk, vindt u hieronder alle voordelen nog eens op een rij:

  • Bereikbaarheid van spoedlijn volgens richtlijn LHV
  • Onbeperkt aantal in- en uitgaande lijnen
  • Lage investeringskosten
  • Optimale gespreksroutering overdag én buiten openingstijden volgens dienstrooster
  • Wachtrij met positiemelding en achtergrondmuziek
  • Wachtrijrapportage met inzicht in actuele bezetting en bezettingsgeschiedenis
  • Praktijk-, spoed-, recepten- en overleglijn
  • Noodknop voor frontoffice en meeluisterfunctie
  • Mogelijkheid van gespreksopname tijdens telefoongesprek
  • Rode, met de telefooncentrale geïntegreerde gsm-telefoon, als spoedtelefoon tijdens overleg of pauzes

 

Web-portaal

VM1 heeft veel ervaring met het plaatsen van telefooncentrales voor huisartsenpraktijken in de cloud. Spoedoproepen komen altijd als eerste door op 1 of meerdere groepen van de interne en/of mobiele telefoons. Ongeacht of deze al in gesprek zijn. U kunt overigens zelf bepalen wie volgens rooster spoeddienst heeft. Via het daarvoor bestemde web-portaal kunt u dat heel gemakkelijk invoeren. Daarnaast is het ook mogelijk om onder andere flexibele doorschakelingen voor waarneemdiensten door te voeren, vakantiesluiting en overleg met collega’s.

 

Handig keuzemenu

Buiten het feit dat uw interne telefooncentrale tegen een voordelig tarief vernieuwd wordt, levert cloud telefonie van VM1 veel gemak, tijdswinst en extra veiligheid op. Een handig keuzemenu neemt u en uw assistenten veel werk uit handen. Denk bijvoorbeeld aan de keuzes ‘spoed’, ‘herhaalrecepten’, ‘afspraak maken’ en ‘assistent willen spreken’. Vervolgens komen herhaalrecepten als geluidsfragment in uw e-mail of in het web-portaal terecht. Ook wordt de veiligheid van u en uw assistenten vergroot door een meeluisterfunctie. Dit bevindt zich onder een knop op de balietelefoon(s) en de gespreksopname kleurt dan rood.

 

Tevreden patiënten

Naast het feit dat wij cloud telefonie volledig kunnen afstemmen op uw eigen praktijksituatie, levert het voor u ook tevreden patiënten op. Zo krijgen zij geen bezettoon meer te horen, maar komen zij in een wachtrij te staan met achtergrondmuziek en positiemelding. Het keuzemenu is duidelijk en met 1 druk op de knop kunnen zij aangeven waar ze voor bellen. Ook zijn uw investeringen minimaal en vallen de belkosten tot wel 60% lager uit dan ISDN-telefonie. Het is zelfs mogelijk om deze techniek te laten integreren met het huisartsinformatiesysteem (HIS).

 

Meer weten?

Is uw interesse gewekt en wilt u weten wat cloud telefonie voor uw praktijk kan betekenen? VM1 heeft al veel huisartsenpraktijken hiermee geholpen. Wilt u ook advies of een vrijblijvende afspraak maken? Neem dan gerust contact op met Hans Gründemann, tel. 040 7676 275.

UW VOORDELEN OP EEN RIJTJE

  • Behoud van kwaliteit bij overstap.
  • GEEN investering of startkosten.
  • Volledig geautomatiseerd overstapproces.
  • Geschikt voor alle telefooncentrales en lijntypen.
  • Ook bij meer dan één vestiging interessant.
  • Besparen op uw huidige telefoniekosten.
  • Kostenspecificatie op één factuur.
  • Goede basis voor opstap naar VoIP-telefonie.

MEER WETEN?

Vul dan onderstaande uw gegevens in, zodat
wij met u een afspraak kunnen inplannen:

Of bel voor meer informatie: 040 7676 275